Tabung Kahwin. HAHA

Monday, February 28, 2011

MARAH LALU SAYA SEPAK ORANG!

Kadang - kadang awak pernah rasa tak macam yang saya rasa? Sakit hati kan bila kita marah seseorang? Rasa macam nak sepak kan. Takpe, bawak mengucap, muhasabah diri. Kalau dah tak tahan sangat, luahkan jer, Tapi berpada! Because human are bound to mankind or nature law, if u go wrong, u deal it 'nicely' lah kan.

Kalau saya marah rasa macam hentak kaki atas tanah tu dah macam HULK, hentak berlipat macam giant dan gegar sekeliling saya, HAMBEK KAU!
Ishh, bila saya marah saya mula bertindak dan rasa:
  • cakap pun laju nak merapu sebab lidah berjalan sebelum akal, tak boleh nak fikir sebaiknya dah. yang tahu amarah!
  • muka dah rasa macam darah penuh satu muka walaupun korang tak nampak sebab aku gelap, lol
  • jantung lari berdegup laju, DUP DAP DUP DAP.
  • tangan terketar-ketar RASA NAK PENAMPAR OR BUATLAH APA SAJA KAT ORANG TU.bahaya betul kan?

Hah apa lagi yer saya rasa? Buat masa ni yang ni je la yang saya ingat. Kalau saya tengah marah, nanti saya update blog dan bagitahu lagi k. HAHA, dalam mimpi lah korang, nak tidur lagi baik.

So share dengan saya, apa rasa korang bila tengah marah?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kalau Tak Tengok Ni, TakMau Kawan 3 Saat