Tabung Kahwin. HAHA

Wednesday, February 9, 2011

Sakit Hati, Welcome!

Hi.Salam.

Titik,titik,titik. *hah mereng*

Kenapa sakit hati?
Sebab banyak kali buat log macam -macam url, last - last skali tak boleh jugak nak edit template.
Godek punya godek, baru tahu, mozilla firefox tu disabled function tu.
Hai lah sakit hati kan?
T_____T


Tuan tanah kedaung pilih url ni jangan tanya kenapa


nak tahu jugak?
 sebab saya awesome, superb *kadang-kadang perlu merapu* HAHA.

Sebab saya ni perangainya 3 suku, mak saya cakap awesome! HAHA.
5 minit, sebab pikiran tak tetap. Kejap macam tu, kejap macam ni.

Okay mak saya dah panggil suruh tidur. Yer, ini hidup orang macam saya yang tak bercampur dengan jiran kepochi yang suka cerita perihal dalam kain kat orang lain, depan muka - muka.

Because i'm a straight forward person, no hypocrite. Take it or leave it.

Tiga Suku Lima Minit,
Suka Merapu Peluh Melekit.

Jangan tanya kenapa peluh melekit, dah katakan suka merapu. LOL

Nite everyone, tidoq la.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kalau Tak Tengok Ni, TakMau Kawan 3 Saat