Tabung Kahwin. HAHA

Thursday, March 24, 2011

Mula - Mula Semak Dada, Lepas Tu Gua Rasa LEGA!

Mood entry dalam bahasa Melayu rojak pasembor.


Bila gua cakap pasal semak dada, lu jangan pikir bukan - bukan. Asal dada saja, mata lu, otak lu sama naik terbuntang macam dada - dada.. Bagai burung mendada. Gua cakap lu, gua paling pantang tengok jantan betina jalan mendada macam dada burung. Serius nampak macam mendabik dada lagi bongkak. Tapi takpe, asal lu tak mintak gua tepok dada lu, gua tak hangin, lu mintak, gua tak kasi can.. Gua tepok otak lu. Akal tarak ka?


Sudah la pasal dada mendada ni, orang kedah cakap semak dada tu rasa kusut tau tak. Lu pernah tak rasa dada ni semak? tak selesa. when u feel relieve? mesti kita urut dada kan? Haish sudah la cakap pasal dada, gua boring lu semua nak otak hijau biru kelabu KUNING. Dah!

Apa motif gua semak dada lepas tu gua rasa LEGA?

Sebenarnya gua suka lagu yang gua pasang dalam blog, semua favourite playlist gua. Tapi bila tiap kali bukak blog, gua rasa SEMAAAAKKK! So gua padam (delete) widget radio burok tu, lalu gua rasa LEGAAAAA bila bukak blog lagu dah takde, senyap and i feel relieved..

Motif? Gua LEGAAA la.

Tapi ada jugak yang gua tak lega. walaupun sekarang gua dekat HOME TOWN.

Lu nak tahu? Gua dah submit kerja PLS0015 INDIVIDUAL ASSIGNMENT yesterday. Submission date patutnya last 25/3/2011. Al kisah gua nak balik HOMETOWN, so gua settle awal sehari je pun, SEHARI JE PUN ULANGANNNN!

Sekarang ni gua kusut sebab asaimen(assignment) gua yang PGP0015 INDIVIDUAL ASSIGNMENT tu gua pilih great political leader yang susah. Tu la asal suruh submit nama, gua suka suki je bagi.. last - last skali, contribution dea sikit je. Takpe, gua berusaha beb, berusaha! Kerana gua percaya, kerja dalam pressure tu otak gua melimpahhh idea keluar macam santan kena compress dengan machine nya. HAHA, gua nak bagi perbandingan semua motif yang indah - indah. HAHA. Takpe gua ada lagi 5 jam nak siap.

Lepas tu pulak dalam pukul 7 lebeh (pagi la) gua submit thru email kat kawan gua dan dea akan tolong print and submit kat lecturer, nanti gua bayar sama dia la. Bagus budak tu. =) Aku puji kau ni haaaa.



Hurmmm lagi  satu, nanti kawan gua pagi nanti dari China akan datang rumah gua. Sekarang dea dekat Goergetown, nak datang ambil baju yg tertinggal kat Melaka Guest House. So lepas kiss kiss muahhh muaahhh, petang kang dea blah la pergi BORNEO pulak. Traveller la katakan. Fuhhh best! Duit banyaaakkk apa mau susah hati kan!

Lepas habis segala bala kerja, gua nak rehatttttt! Malam baru gua keluar bercanda tengok Sucker Punch. Nanti gua review tapi ini bukan janji melayu. Belum tentu yaaaa. Tapi gua cakap lua, gua sanggup rasa rugi beli tiket cerita English bodoh dari cerita Melayu entah hape- hape. Bukan nak perburuk industri perfileman kita, come on ahh asyik2 nak gambar hantu, takpun komedi bodoh. Cerita si prof Madya Razak Mohaideen memang awal - awal gua banned, tapi kalau KRU macam Hikayat Merong Mahawangsa, walaupun gua tak tengok lagi, gua saluteeee! Trailer pun terbaik. =) Macam ni lah baru industri nak maju. =)


We are on our way to achieve as those English movies qualities, sooner. InsyaAllah.

P/S : Gua hutang minah GEMUKITUHOT satu entry, lu jaga pompuan. Lu bikin gua panazzzz!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kalau Tak Tengok Ni, TakMau Kawan 3 Saat